من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

مدیریت

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ

این روزها سفری به درونم داشتم و متوجه شدم سه نوع مدیریت رو ندارم

مدیریت خشم

مدیریت ذهن

مدیریت رفتار

و همچنین استاد وقت تلف کردنم.

و همچنین استاد گیر دادن و غر زدن به ملت به خصوص همسر گرامی هستم

فعلا دارم روی خودم کارمی کنم که یه کم رفتارم بهتر بشه...........

و اما خبر دیگه هم اینکه ستاد مدیریت بحران اعلام پایان بحران کرد.

هر چند این روزها باید از این ستاد بیشتر از خود بحران ترسید ..............

  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی