من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و کفشهایم.....

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۴۳ ق.ظ

طبق یک نظر احمقانه ای که دارم باید کفشم گرون باشه تا از کیفیتش مطمئن شم.طبق همین نظریه اول تابستون یه جفت کفش به مبلغ 180000تومان ناقابل خریدم هنوز سه ماه نشده متوجه شدم که این کفش رنگ شده است یعنی مثلا قهوه ای بوده و رنگ مشکی زدن رو چون رنگ مشکی اش پاک شده و قهو ه ای زیرین آشکار........

کفش هم دیروز متوجه شدم شکسته...........

آه از نهادم بر آمد.........
شاید بگین این مبلغ زیادی برای کفش نیست ولی برای یه کارمندی که تورم1000درصد افزایش داشته ولی حقوقش بدون توجه به تورم ثابت مونده مبلغ زیادیه خیلی زیاد..........

داد از گر*انی

  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی