من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

از ما بهتران...........

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ق.ظ

در راستای جنبش  دیروز زمین و تعطیلی امروز مدارس و مهدکودکها، رئیس گرامی ما هم مرخصی گرفته و در منزل بیتوته کرده.............

از ترس زلزله (دیروز که کمی زمین قولنجش را شکست، از ترس چنان جیغی زد که ما از جیغ او ترسیدیم نه از زلزله و چنان فرار کرد که نتوانست در اتاقش را ببندد، اتاقی که به جانش بسته است).

یک سوال در اینجا مطرح می شود و آن این است که مگر فقط دانش آموزان و دانشجویان می میرند؟

مگر ما کارمندان دون پایه اگر سقف بر سرمان خراب شود نمیمیریم؟

امان از تبعیض..........

امان از تبعیض.........

در این لحظه من نشسته بر پشت میزم و دارم اراجیف می نویسم و هر آن امکان دارد این سقف سست که وقتی راه هم می روی قسمتی از گچش می ریزد بر سرم بریزد و شما محروم شوید از از خزعبلات من.......

به هر حال حلالمان کنید..........

  • ققنوس

نظرات  (۱)

سلام شما را نمیدونم 
ولی الان که اومدم وبت ون متوجه شدم قبلا میخوندم ت
اگه مشکلی نیست لینک ت کنم

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم خوشحال می شم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی