من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

یک هزارم ثانیه غفلت...........

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ق.ظ

امان از غفلت

امان از بی دقتی

چند روز پیش به خاطر یک هزارم ثانیه غفلت باور کنید یک هزارم ثانیه غفلت) دچار خسران دو میلیونی شدم.......

نگاه نکرده پیچیدن همانا و تصادف هولناک همانا..........

در این وضع اسفناک مالی باید یک میلیون بابت تعمیر ماشین خودم بپردازم.....

خداروشکر که بیمه داشتم و گرنه کلا به فنا رفته بودم.........

بازم خدا روشکر خودم چیزیم نشد والله..............

  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی