من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

سلام ریزگردها.........

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ق.ظ

امروز صبح که چشم باز کردم و از پنجره با چشمان نیمه باز به بیرون نگاه کردم فکر کردم همه جا رو مه گرفته متعجب ناک دوباره دقت کردم دیدم نه مه نیست و ریز گرد است......

فکر کنید ریزگردهای مهربان بیش هزار کیلومتر از غربی ترین نقطه کشور به جنوب شرق آمده اند تا به ما مهربانی کنند و سلام .........

امید است میزبان خوبی برایشان باشیم تا با خاطره ای خوش از ما جدا شوند........

سلام ریزگردها 

خوش آمدید........

روی ماهتان را می بوسیم و با طیب خاطر شما را با یک نفس عمیق وارد ریه های دوست داشتنیمان می کنیم......

  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی