من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و چربی خونم

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ

شما آدمی با 55کیلو وزن دیدین چربی خون داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والله من دیدم ........

نمونه ی زنده اش خودم.........

بنده الان یک فقره انسان با چربی خون بالا با فقط 55کیلو وزن هستم............

اینو جواب آزمایشم میگه مدارکشم موجوده.........

تنها چیزی که زیادی دارم همین چربی خونه...........


  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی