من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

اولین ترم زبان

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

اولین ترم زبان انگلیسی تموم شد و من وارد دور بعدی یعنی زبان عمومی 2 شدم.این هفته تعطیلات بین دو ترمه و من به عادت هر شنبه که می رفتم کلاس و امروز نرفتم به شدت دپرس شدمممممممممممم.................

اوضاع زیاد خوبی نیست این روزا.......

روحم ناراحته و احساس تنهایی میکنه....

  • ققنوس

نظرات  (۱)

عههه مگه امتحانا تموم شد؟!!!
پاسخ:
سلام.کلاس آزاده.....فوق برنامه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی