من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

ترس از رسیدن به آرزوها

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ
یه وقتایی حس می کنم که میترسم از اینکه به آرزوهام نزدیک بشم.می ترسم یه قدم به سمت رسیدن بهشون بردارم.نمی دونم چرا ولی یه وقتایی واقعا می ترسم.............
نمونه اش همین چند وقت پیش که از میانه راه برگشتم ...........
  • ققنوس

نظرات  (۱)

میخوای من هلت بدم یهو ناغافل برسی بهشون ;)والا ادم به وقتایی هم باید چشاشو ببنده و  بی خیال ترساش خودشو پرت کنه  
پاسخ:
آره دفعه بعد که ترسیدم حتما خبرت میکنم که هلم بدی با کله برم .........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی