من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

گروه خونی

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ق.ظ

من تا به امروز نمی دونستم گروه خونی ام چیه؟(خب مگه چیه نمی دونستم دیگه.......) و توفیق اجباری نصیبم شد(ایشالله نصیب همه ی شما بشه) برای تمدید گواهینامه نیاز به گروه خونی هست و من بدین جهت با کله به آزمایشگاه دویدم و پس از تلاش های من و خانم پرستار مشخص شد که +B است..............

اگر از دوستان کسی نیاز به خون داشت و به گروه خونی من می خورد ، تعارف نکنه اطلاع بده ....

نگران نباشین ارزون حساب می کنم مشتری شین.....


  • ققنوس

+B

گروه خونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی