من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و دوستم

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ب.ظ

دیروز طی قراری که داشتم به دیدن یه دوست رفتم.بین صحبتاش گفت با یکی از خواستگارانش به این دلیل که طرف بینظم بوده و دوست من به شدت منظم به توافق نرسیده...........

من نشستم به فکر کردن که من تا به حال به نظم طرف توجه نکرده ام......

  • ققنوس

دوستان

نظم

نظرات  (۲)

از کجا فهمید ک بی نظمه ؟ :) من از آدمای زیادی منظم خوشم نمیاد فکر کن مثلن قرار داشته باشی و سر تایم اونجا باشه وااااای
پاسخ:
از تیپی که میزد میومده سر قرار.من همیشه زودتر از همه معمولا سر قرارام حاضر میشم..........

من البته بستگی داره طرفم کی باشه اگه معمار باشه حداقل رو نیم ساعت بعد از ساعت مقرر میرم سر قرار :)

ولی شوهر دوست من دقیقن برعکس بود و بیرون خوشتیپ و منظم بود و تو زندگی خصوصی بینظظظظم :)))از رو تیپ ک نمی شه فهمید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی