من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من درونگرا

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ

از لحاظ روانشناسی من آدم درونگرایی هستم.زیاد اهل دردو دل کردن نیستم. و غم و غصه هامو جار نمی زنم.یا اینکه تمام اتفاقاتی که در طول روز برام میافته رو تعریف نمیکنم.مگر اینکه خیلی اتفاق شاخص یا خنده داری باشه.د رجمع دوستانه هم بیشتر شنونده هستم.یعنی دوستم شروع میکنه به دوساعت حرف زدن و نالیدن از همکارش ، خانواده اش، روزگار و من گوش میدم.بعد که حرفاش تموم شد میگه حالا تو چه خبر؟

و من هم فقط سر تکون میدم و میگم هیچی سلامتی امن و امان

بعضی وقتا حس غصه دونی پیدا می کنم................

  • ققنوس

دردودل

درونگرا

نظرات  (۱)

خوب دیگه چه خبر ؟:))

میس یووو

پاسخ:
قربون تو...........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی