من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خوابهایم

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ

من اغلب خواب زیاد می بینم و جالب اینجاست وقتی که خواب می بینم می دونم که خوابه.ولی یه چیزی هست اونم اینه که من خواب جن هم زیاد می بینم.و بازم قسمت جالب اینجاست که توی خواب شروع می کنم به خوندن سوره های قرآن مثل ناس و فلق و اصلا هم فکر نمی کنم که خوابم انگار در دنیای واقعی و بیداری میبینمشون................

  • ققنوس

جن

من+خواب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی