من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

گرمای تابستان و روزه

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

میگما خدا نمی شد کلا ماه رمضان رو بذاره همون زمستون(هرچند زمستون هم مرتب روزه نمی گرفتم) بالاخره آدمیزاده دیگه دنبال بهانه می گرده و باید غر بزنه.

جهت ریا و ظاهر بینی عرض می کنم تا حالا سه تا گرفتم ببینم کی خسته میشم....که دیگه نگیرم.من از گرسنگی و تشنگی نیست که روزه نمی گیرما از بی حوصلگیش حالم گرفته میشه.

باشد که خداوند از ما درگذرد و بهشت برین را چند وقتی به اجاره ما دهد.

پولدار هم نیستیم بازماندگان از ارثیه ام برداشت کنن بدن برای نماز روزه های قضایی که دارم.اگرم بودن وراث عمرا همچین کاری می کردن

  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی