من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

تمام کردن یه رابطه

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ب.ظ

فکر کنم از اولین پستهایی بود که در بلاگفای مرحوم نوشتم چرا یه نفر باید بی خبر بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونی که بی خبر رفته بود بعد از حدود هفت هشت ماه بی خبر برگشت و دو ماه هم بود.....

و دیروز برای جلوگیری از تکرار خطر کلا باهاش قطع رابطه کردم نه بی خبر چون اعتقاد دارم کسی که بی خبر میره خیلی بیشعورهههههههه

والله..........

بهش گفتم دیگه نمی خوام ادامه بدم...........اونم گفت هرچور راحتی به همین راحتی یه رابطه بی سرانجام به پایان رسید و من به شدت احساس سبکی می کنم..................

  • ققنوس

نظرات  (۳)

سلام ....
خوب کاری کردی چون داشتی خاطره سازی میکردی و تو ازدواجت مشکل بر میخوردی و بعدا ارتباط های بدی شکل میگرفت ...
الانم خداروشکر کن خدا دست رو گرفت و تونستی از این منجلاب بیرون بیایی سعی کن با کسی دوست نباشی و فقط  به ازدواج فکر کن همین
پاسخ:
عزیزم من فقط نوشتم یه رابطه رو تموم کردم .تو چطور به خودت اجازه قضاوت دادی و از اون تعبیر به منجلاب کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حسین غلامى خواه
  • احتمالا تصمیم درستو گرفتی.
    پاسخ:
    بله تصمیم صدرصد درستی بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی