من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و این روزها

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ق.ظ
من و خدایی که در این نزدیکی است - من و این روزها

پاشو بریم قدم بزنیم ...........

و من و او دست در دست هم قدم بزنیم توی این هوایی که دوباره داره گرم میشه ولی یه خنکی دلچسبی داره 

هوایی که دوست داری هم بخاری روشن باشه هم پنجره باز

هوایی که می تونی صدای گنجشکای توی حیاط رو بشنوی

هوایی که می تونی جوانه زدن برگ روی شاخه های بید مجنون رو ببینی

هوایی که می تونی نفس بکشی و بگی آخیششششششششششششششش

 

روشنفکری
  • ققنوس

او

بخاری

بهار

هوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی