من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

عادات من

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۹ ق.ظ
من و خدایی که در این نزدیکی است - عادات منیکی از عادتهای من اینه که اگر چیزی رو دوست داشته باشم اینقدر بهش گیر میدم که حالم ازش بد شه.یعنی به معنی بدم میاد و سراغش نمی رم.این مساله در مورد خوراکی، سرگرمی، و...صدق میکنه.یادمه بچه بودم خیلی از این نوشمک یخی ها دوست داشتم و یه روز اینقدر خوردم که دیگه فکر کردن و دیدن قیافه اش حالمو بد می کرد و از همون تاریخ تا به امروز این حال بدیت رو نسبت بهش دارم........

یکی دیگه از علاقه مندیام که زیاده روی میکنم فیلم دیدنه.همین آخر هفته گذشته حدودا چهار تا فیلم دیدم .........

آخرای شب دیگه چشمام داشت قیلی ویلی می رفت و آلبالو گیلاس می چید.....

البته چون این امر فقط آخر هفته ها اتفاق می افته هنوز به نفرت نرسیدم.........

اینم بگم یکی از فیلمایی که دیدم اسمش بود "ناهمتا"البته ترجمه فارسی این شده بود بر اساس کتاب سه جلدی به همین نام....

قشنگ بود ...........

این بود خاطره من..............


,روشنفکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی