من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

حس مردن

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ
من و خدایی که در این نزدیکی است - حس مردن

http://www.askdin.com/gallery/images/10655/1_paranzekh.jpg

 

یعنی اگر همین الان به من بگن بمیر.حاضر و آماده ام واسه مردن.البته این آماده بودنم از نظر مذهبی نیست که مثلا مشکلی در این زمینه نداشته باشم نه (من به رحمت خداوند بسیار امیدوارم).بلکه به این دلیل که  می تونم از همه چی دست بکشم و دلبستگی خاصی ندارم...........

 

پرواز را به خاطر بسپار

         پرنده مردنی است.

فکر کنم این دو تا پست آخری نشون دهنده افسردگی مفرطه..........

روشنفکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی