من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

چوب خدا صدا نداره.....

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ
من و خدایی که در این نزدیکی است - چوب خدا صدا نداره.....

در تمام دوران مدرسه و دانشجویی حتی یکبار هم پیش نیومد که اول مهر به مدرسه یا دانشگاه برم.همیشه یکی دو هفته بعدا از شروع کلاسا می رفتم.و حالا دو هفته است که شنبه ها می رم دانشگاه دریغ از وجود یک دانشجو سر کلاس.

و این چینین است که ایمان آوردم که بهشت و جهنم ما آدما همین دنیاست...........

باشد که بیندیشیم به نتایج کارها و اعمال و نیاتمان............


,روشنفکری
  • ققنوس

دانشجو

دانشگاه

من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی