من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

کله سحر شنبه نوشت

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ق.ظ
من و خدایی که در این نزدیکی است - کله سحر شنبه نوشت

 

 

کله سحر رو تو عنوان مطلب یه جوری نوشتم انگار ساعت چهارصبح دارم می نویسم.

من هر روز ساعت شش و نیم ساعت با صدای سشوار برادر محترم بیدار می شم و ساعت یه ربع به هفت نماز صبح میخونم.همچین آدم سروقت نمازخونی هستم من.

خواهرم همیشه بهم میگه هیچیت به هیچیت نمیاد(آخه من حتی نماز خوندنمم هم مخصوص به خودمه.موهای بیرون.با شلوار پاچه کوتاه.البته از خدا که محرمتر دیگه نداریم.پس اشکال نداره که جلوش راحت باشیم.)

قالب وبلاگم رو پنجشنبه عوض کردم و امروز که بازش کردم فکر کردم اشتباهی اومدم......

چقدر پراکنده نوشتم امروز من.احتمالا عوارض کله سحر نوشتنه..........


,روشنفکری
  • ققنوس

من

کله سحر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی