من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

ورزش

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ق.ظ
من و خدایی که در این نزدیکی است - ورزش

 

بعد از دو ماه وقفه دوباره باشگاه رفتن رو شروع کردم.ورزش پیلاتس بر خلاف اسم و ظاهرش ورزش سنگینیه و برای انجام حرکاتش باید از انعطاف بدنی بالا و تعادل پذیری خوبی برخوردار باشید.و نقش بسیار مهمی در آب کردن چربیهای اضافی بدن داره.اگه دوستان به دنبال ورزشی هستن که از شر چربی های شکمی خلاص بشن به نظرم گزینه خوبی میتونه باشه.

این باشگاهی که من میرم ساعت کلاسهاش عصری زوج و صبحهای فرده.دیروز عصر به خاطر جا به جایی شیفت کاری نتونستم برم  و در نتیجه امروز صبح رفتم و تمام بدنم درد می کنه.

الان یه ققنوس کوفته داره براتون پست میذاره.........

روشنفکری
  • ققنوس

من

ورزش

پیلاتس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی