من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی که در این نزدیکی است - اندر احوالات من در مراسم دعا و روضه و احیا.....من زیاد اهل رفتن به مجالس دعا و روضه نیستم .حالا وقتی در یک سال که مثلا یکی از فامیل روضه داره و منم باید برم و میرم اولا که این روضه خونه هرچی می خونه من اشکم که نمیاد هیچ به حرفاش فکر می کنم و خنده ام میگیره.....وسط مجلسی که همه دارن میزنن توی سرو کله خودشون سینه چاک میدن(هرچند هیچ کدوم به خاطر مصیبتهای معصومین اشک نمی ریزن و بیشتر به یاد قرض و قوله و بیچارگیهای خودشونه)

این بماند و مسئله دیگه اینه که همین که چراغارو خاموش می کنن من به شدت خوابم میگیره و نمی تونم جلوی خمیازه ام رو بگیرم..................

خدا همه ما رو به راه راست هدایت فرمایید(آمین یا رب العالمین)


,روشنفکری
  • ققنوس

احیا

خواب

روضه

من

گریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی