من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

نیاز مبرم به یک دوست

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۳ ق.ظ
من و خدایی که در این نزدیکی است - نیاز مبرم به یک دوست

دقیقا از زمان تموم شدن دانشگاه ..........

و الان امروز سخت نیازمند یه دوست خوبم که بتونم باهاش وقتمو پر کنم.باهاش برم سینما کوه و هر جای دیگه ای ............

البته من یه مشکی که دارم اینه که با هر کسی دوست نمیشم.یعنی دوستام باید یه سری ویژگی خاص داشته باشن.با همه خوبم ها ولی دوست نه............

شاید به همین خاطر هست که این روزها اینقدر احساس تنهایی می کنم............

خب من یه دوست می خواممممممممممممممممممممممممممممممممممم(البته از نوع مونث)

روشنفکری
  • ققنوس

تنهایی

دوست

من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی