من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

حال خوب

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ
من و خدایی که در این نزدیکی است - حال خوب

 

وای که این روزها چقدر حال من خوب است.

اتفاق چندان جدیدی رخ نداده است اما من حالم خوب است و از آنجایی که خدا خیلی خیلی دوستم دارد.این روزها باران هم می بارد و من هم عاشق بارانم.

خدایا بابت این حال خوب، این هوای خوب و همه چیزهای خوب شکر..........

روشنفکری
  • ققنوس

باران

حال خوب

من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی