من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

کپی مطالب عمه گونه.......

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ق.ظ

خیلی جالبه .قسمت مالکیت معنوی بیان رو چک کردم ببینم آیا اصلا مطالب من برای کسی جالب هست که کپی کنه یا حرفای صد تا یه غازم فقط وقت ملت رو  میگیره که دیدم بله.........

از اونجایی که همه عزیزان نسبت به عمه های خودشون ارادت خاصی دارن مطلبی که راجع به عمه بودن خودم نوشته بودم بیشترین میزان کپی شدگی رو داره...........

پس نتیجه میگیریم که همانا عمه بودن، عمه شدن و عمه ماندن با همه ی فحشهایی که نثار روحمون میشه نه تنها بد نیست بلکه بسی شیرین هم هست...........

پس عمه گی تان پایدار...............

برای همه شما عزیزان عمه بودن را آرزومندم(کسایی هم که قابلیت عمه شدن ندارند می تونند به صورت مجازی عمه خودم بشن........متقاضیان می توانند درخواستهای خود را در همینجا ارسال نمایند)..........

  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی