من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

فراموشی.....

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ق.ظ

شبا وقت خواب کلی موضوع و سوژه جهت درج در وبلاگ به ذهنم میاد ولی در طول روز که میخوام بنویسم کلا هیچی یادم نمیاد فکر کنم دارم به ماهی قرمز کوچولو تغییر ماهیت میدم.......

  • ققنوس

نظرات  (۴)

خخخخ منم اینطوریم! 


پاسخ:
فکر کنم اعلام حضورکنیم به تعداد قابل توجهی خواهیم رسید...........
شبا قبل از خواب  به صورت کد دار یه جا یادداشت کنین.
یه دفترچه با قلم کنار بالشتون باشه
پاسخ:
توقعاتی دارینا....
من با چشم بسته میرم بخوابم که مبادا خوابم بپره.............
خب البته یکمی بهتر از ماهی قرمزهای عید
چون اونا سه ثانیه ست و شما یکمی بیشتر :دی
پاسخ:
آره یه قدم از ماهی گلی جلوترم...........
  • تولید محتوا وردپرس
  • کلا محتوا نویسی همینه. باید هر چی به ذهنت اومد هممون لحظه بنویسی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی