من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

روزنوشت

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ق.ظ

رژیم شیر موز رو نصفه نیمه انجام دادم نمی دونم تاثیری داشت یا خیر به دلیل عدم وجود ترازو در خانه ...........

بیرون هم که رفتم هیچ بچه ی کاری نبود که به خاطر هزار تومان منو وزن کنه همه اشون فکر کنم تغییر شغل دادن..........

روزگار در حال گذر است از فروردین وارد اردیبهشت شدیم.باشد که رستگار شویم......

اردیبهشتی پر از عاشقی براتون آرزو می کنم............

  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی