من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

من و خدایی در این نزدیکیست

این جا محلی است برای نوشتن روزانه ها یم..........

بوی بهار

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ

این روزها که پنجره را باز میکنم.خنکای بهار با تمام وجود به داخل خانه سرک می کشد......

سبزه هایی را که کاشته ام هر روز قد میکشند(تا سیزده بدر قشنگ می تونم دور کنم .)

ظرفهای هفت سینم روی میز دلبری می کنند(اولین هفت سین زندگی مشترک)

اولین بهار را با بهار زندگی ام تجربه میکنم و پرم از حس خوب دوست داشتن و دوست داشته شدن.......

برای همه آدمهای این کره خاکی دوست داشتن و دوست داشته شدن را آرزومندم........

و همچنین آرزومند لبخند زیبای شما...............

  • ققنوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی